Dumnezeu mi-a vorbit

In drum spre casa de la lucru, cum era intuneric am inceput sa vorbeasca gandurile mele intre ele. Ma gandeam cum ar fi daca as avea alt job mai bine platit si incepusem sa zbor.

Chiar in aceea clipa am auzit clar in urechile mele vocea Domnului meu: Asculta fiica, asa iti vorbeste Domnul Dumnezeul tau, nu cauta comorile pamantesti, alearga dupa mine. Nu te ingrijora de ce vei pune pe masa, cu ce te vei imbraca, caci eu ma ingrijesc de dinainte ca tu sa te gandesti. Si mi-a spus versetul din Biblie Matei 6:25. Cauta-ma pe Mine si eu iti voi da pe deasupra. 

Atunci i-am spus ca eu Il caut, dar Mircea ma bate la cap, m-am rugat in acele clipe sa-i schimbe inima lui. Eu ma incred ca Domnul meu imi va da pe deasupra si ma va binecuvanta, El si-a tinut fiecare promisiune, noi suntem cei care ne schimbam.

El este acelasi si ieri si azi si in veci de veci.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc! Ajuta-ma sa iti fiu mereu supusa, sa pot sa merg pe urmele Tale.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

