Dumnezeu este aici

Ieri. O zi linistita. Mi-am petrecut ziua citind din Luca, m-am bucurat impreuna cu Domnul, chiar de imi lipseste Betelul, El ma mangaie. Am avut o zi linistita, in care am putut sa ma rog dimineata. Mi-as fi dorit sa fi iesit mai tarziu, dar Dumnezeu a avut altceva pregatit.

El ma intareste prin fiecare prezenta a Sa. In drum spre Unirii vorbeam cu Dumnezeu, ii spuneam „ma plictisesc” ce o sa fac atata timp pana incepe cursul. Coboram in pasaj la Universitatii cand vad pe fr. Alex si fr. Kuge urcand, le spun un hey si ma intreaba ce fac. Bantui vreo doua ore, hai cu noi. M-am bucurat enorm, stiam ca Domnul meu a facut aceasta sa ma mangaie.

Dar orice bucurie nu vine singura, si am fost si incercata. Cand am ajuns in parc la Unirii, dupa ce m-am plimbat prin tot parcul sa gasesc o banca pe care sa citesc Noul testament (simt ca asa il si marturisesc pe Domnul) ma intreaba o femeie pot sa ma asez, eu bucuroasa da. Ma gandeam o mai fi un suflet care are nevoie sa auda de Tine? Dar nu m-am rugat pentru asta. Cand eram gata sa ma apropii de ea am vazut si-a desfacut pachetul de tigari si a inceput sa fumeze si sa vorbeasca la telefon. 

Primul gand a fost ma ridic ca n-am ce sa caut in compania lor, dar apoi mi-am amintit ce citisem azi, Domnul Isus a stat la masa cu vamesii. Puteam si eu sa stau pe aceeasi banca cu sufletul acela pierdut, am continuat sa citesc din Biblie, asteptam sa vad daca voi putea sa ii vorbesc. Dar dupa ce a terminat tigara a plecat. Urmatoarea fata vine si ma inreaba daca poate sta, in gandul meu n-am cum s-o intreb daca e fumatoare, doar n-o fi si ea. Dar si ea era fumatoare. Atunci m-am gandit ca nu e locul meu acolo si m-am ridicat si mi-am gasit alt loc in care sa stau, o banca de o persoana care o vazusem de la inceput, dar eu ma gandeam sa am un loc liber langa mine ca poate asa vorbesc cuiva de Domnul. Banca aceea inca ma astepta.

Am stat si m-am bucurat cu Domnul, au fost clipe in care am simtit ca nu mai e nimeni in jurul meu, si sunt doar eu si El.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

