Marturisind pe Domnul Isus

A fost o zi plina pentru Dumnezeu. Dimineata in metrou cu Noul Testament si in continuare pe unde apuc – de ce? Ma gandesc ca asa imi scoate Domnul pe cineva ca sa ii vorbesc despre El.

As fi vrut azi sa lucrez mai tarziu cu o ora pentru a ajunge la timp la curs. Eram pe drum si ceream indrumarea Domnului sa-mi ghideze pasii si asa am ajuns la Unirii in parculet, ma uitam si am vazut o banca. Plouase afara. Am sters banca pe portiunea unde am stat si am pastrat servetelul. Mi-am scos Noul Testament si am citit de unde ramasesem, in unele portiuni am recitit si recititi. Simteam privirea indiferenta a trecatorilor si ma rugam.

Ma rugam sa imi scoata Domnul pe cineva, doar de aceea m-a asezat tocmai pe aceea banca. Si cand vorbeam cu Domnul vad o femeie care sterge cu mana banca, o vad trista. Am spus iti multumesc Doamne, ea e. I-am oferit servetelul cu care stersesem si eu banca.

Am auzit un oftat. Am intrebat-o va doare capul, va este rau? Auuu am dureri de rinichi, am infectie, vin de la doctori, imi trebuie trimiteri, sa umblu in multe locuri si sa iau o gramada de medicamente scumpe. Si sotul e bolnav.

Stiu un medicament care functioneaza pe orice boala, si pe mine m-a vindecat. I-am captat atentia, se uita la mine si astepta un raspuns. I-am spus e simplu este Dumnezeu, Isus Hristos, El vindeca orice. Si pe mine m-a vindecat.

Si sora mea e bolnava de cancer si are la ficat… Eu am continuat, Domnul Isus poate sa vindece orice, nu exista boala prea mare sau mica, totul e posibil.

Ma intreaba: eu sunt ortodoxa, tu ce esti? Ma speriase intrebarea, eram sigura ca toata siguranta si credinta cu care vorbisem pana acum se vor sterge de niste obiceiuri si datini. Sunt penticostala. Si am vazut o grimasa de zambet. Am avut o colega, m-a dus in Sebastian, mi-a placut foarte mult, ce muzica frumoasa, am vazut si botez in haine albe, totul a fost frumos. In gandul meu am spus multumesc Doamne.

Am zambit si Il simteam pe Domnul Isus ca s-a coborat langa noi, am inceput sa vorbesc cu credinta ca si cum viata femeii de langa mine depinde daca aude cuvintele Domnului Isus. Am intrebat-o vreti sa ma rog pentru Dvs.? Si mi-a zis ca da.

Stiam ca fiecare pas e dinainte stiut de Dumnezeu. I-am luat mana in mainile mele si am inceput sa ma rog cu voce tare, in parc, si oamenii treceau. A inceput sa planga. A spus uite simt ca mi se alina durerea, uite durerea incepe sa treaca.

Nu sunt eu, e Domnul Isus Hristos care se atinge de Dvs. Acuma cred ca El poate vindeca. Slavit sa fie numele Sau. I-am spus sa posteasca o zi si sa se roaga zilnic pentru durerile ei si ca Domnul sa-i descopere voia sa, si calea de urmat. Sa postiti cum scrie in Biblie, stiti cum? Cum? Abtinere de la mancare si bautura, sa cititi din Biblie de cate ori ati fi mancat in ziua respectiva, sa va rugati si sa faceti o milostenie, adica mancarea care ati fi mancat-o dimineata si la pranz sa o dati unui om sarac. Vai ce frumos, o sa postesc vineri.

Dumnezeu se uita la inima Dvs. postiti cand vreti, rugati-va zilnic si cititi din Biblie. Aveti Biblie? Am repetat intrebarea intrucat nu primisem raspuns. Nu am. Mi-am scos ce aveam biletele mele in Noul Testament si i l-am pus in mana. Uitati e Noul Testament, scrisoarea de dragoste a lui Dumnezeu, in care si-a trimis Fiul sa moara pentru noi, ca noi sa traim, a suferit pentru noi. Uitati pe prima pagina daca va simtiti fara pace, in dureri, deznadajduitit sunt trimiteri si cand le veti citi veti stii ca Domnul este cu Dvs.

I-am povestit cum Dumnezeu m-a vindecat, cateva minuni care a facut in viata mea. I-am spus ca Dumnezeu o cheama, de aceea i-a dat dureri, El o iubeste. Si doreste nu doar o parte ca doar satana se multumeste cu o parte El ne vrea cu totul pentru El. Si Dumnezeu il vrea si pe sotul ei, si pe sora ei si pe fata ei, de aceea sunt in neputinta trupului.

Mi-a spus ca a inceput iarasi sa o doara. E satana care va vrea sa va rupa credinta, credeti, o rugaciune spusa cu credinta si dintr-o inima curata o asculta Domnul. 

I-am spus Dumnezeu i-a ghidat pasii sa ma cunoasca ca sa auda despre El. Am invatat-o cum sa trimita un bilet, sa mearga la Sebastian duminica dimineata, si Dumnezeu va lucra, El stie cand ne cheama pe fiecare.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

