Seara de rugaciune

Dumnezeul meu este minunat, a fost asa de frumos la rugaciune. In timp ce ne rugam am vazut cum ne-a cuprins cu un cordon in jurul mijlocului si era legat in continuare, am inteles mesajul ca Dumnezeu vrea sa ne rugam pentru o cauza. Si am ajuns sa ne rugam pentru fiecare in parte.

Domnul mi-a dat cuvinte si imagini, am vazut pentru mine ca eram inconjurata de nisip, am vazut o oaza si Domnul mi-a spus ca asta e pustiul ce ma inconjoara si apa din oaza mi-a dat-o sa adap setea celor din jur. Era si un banan cu trei banane galbene, eu eram cu rochia alba dar pe deasupra mai aveam o roba alba si pe cap un fel de turban tot alb gen arabesc, parca aveam si un cordon. Venea spre mine un cal pe jumatate maro inchis, pe jumatate negru (partea din spate). Mi-au aparut trei cai albi in fata si m-au protejat de cel colorat.

In timp ce ne rugam mi-a aratat Domnul cum daca privesc spre El, spre Isus, pot pasi si pe aer, sa traversez o prapastie si n-am cazut, mi-a spus sa am credinta, si nu ma voi scufunda ca Petru, caci pot pasi pe aer, nu doar pe ape.

Cand ne-am rugat pentru o sora Domnul mi-a spus ca se coboara in mijlocul laudelor, si mi-a aratat si mi-a spus ca e din Vechiul Testament ce vedeam, un batran cu mainile ridicate sprijinite pe doua bate de lemn, mi-a spus ca acele bate sunt credinta si cu cat e mai mare cu atat vine Domnul Isus si ne sprijineste, El indeparteaza orice rautate prin lauda.

Apoi ne-am rugat pentru mantuirea familiei unei sore, Dumnezeu mi-a aratat doua maini, intr-o parte era un bici cu trei bice si pe fiecare erau legate trei pietre in total noua (am aflat ca se numeste scorpioane), iar in cealalta un manunchi de nuiele. Si Domnul mi-a zis ca va simti ori o durere mare si repede, ori una mai mica dar continua, dar tot va simti, cand se va rupe o nuia va lua pe urmatoarea pana se termina tot manunchiul.

M-am tot rugat in timpul acesta ca Domnul sa-i vorbeasca lui Mircea, dar nu stiam ca si tacerea e un raspuns, caci el pusese un semn si de aceea Domnul nu i-a spus nimic.

Ma bucur caci am stat cu Dumnezeul meu si El mi-a vorbit.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant!

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

