Talmacire

Dumnezeul meu este minunat! Am fost astazi cu Lori pe la copilasi, un pic in parc, si cea mai fericita parte cand am ajuns la Betel.

Mi-era dor de Betel, sa ingenunchiez, sa simt prezenta Domnului, stiam ca voi fi binecuvantata, stiam ca ma va bucura.

Si am vazut-o pe Georgi, ne-am imbratisat si am marturisit cum a lucrat Dumnezeu in viata noastra. Am intrebat-o daca ar vrea sa ne rugam impreuna inainte de incepere. Si am mers in camaruta noastra. Ne-am rugat una pentru alta, m-am rugat ca Domnul sa ne faca unealta in mana Sa, atunci Georgi a inceput sa se roage puternic in limbi: am pus o mantie peste amandoua, am chemat pe cei care ii vreti, am deschis cerul, stau si privesc, lupta a inceput, ceata mea de ingeri se lupta cu satan, voi pasi peste satan, deschideti-va urechile bine ca sa ma auziti.

Am intrebat-o daca a auzit, si da auzea, i-am multumit Domnului.

Am intrat in Betel si cantare si apoi rugaciune. Domnul mi-a vorbit si mai clar. Am inceput sa ma rog cu cuvinte noi, ma minunam si miram ca-mi ies atatea cuvinte noi, Il laudam pe Domnul Isus pentru ca mi-a dat cuvinte. Si am auzit: Lupta a inceput, eu vin si va curat in fiecare dimineata si atunci am vazut o inima perfecta, rosie, frumoasa, fara cusur, si o mana care a bagat o lingura in ea sa curete, si lingura era plina de mizerie, negreala. Am inteles de ce face acest lucru: vrea sa fim pregatiti pentru a Sa venire si sa fim curati.

A doua rugaciune si am ramas de vorba cu Tatal, Isus si Duhul Sfant si pe cantare, nu ma mai saturam, erau cuvinte noi si auzeam si:pregateste-te, a inceput lupta, am deschis cerurile si lupta a inceput. Atunci am vazut doua sabii care se bateau, apoi ingeri albi si alti ingeri (ca forma) dar erau negri, toti cu sabii si se luptau. Ma uit la voi si ma doare sufletul de ce va sa vina, pregatiti-va. Am sa trimit foc din cer. Sa ramaneti drepti, sa rezistati, fiica mea, fiica mea (erau cuvinte de alint) rezista, stai dreapta. Am sa-ti trimit mangaiere.

Si Domnul mi-a trimis la final au spus vom canta o cantare care are refrenul Dumnezeu e…daca simte cineva sa se ridice si eu eram deja sus, stiam ca va fi „taria mea”, stiam ca ma mangaie, si a fost Dumnezeu e taria mea, am simtit prezenta Lui foarte puternic.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

