Invatatura de seara

Seara la Betel, ma gandeam cine va predica si ma rugam sa simt din partea Domnului un mesaj.

In timpul rugaciunii am vazut doua tinere, care au deranjat sora din fata in timpul rugaciunii (era cea spusa de un frate in fata si am putut deschide ochii), sa intre sa se aseze. Mi-am spus astept sa se termine rugaciunea si o bat pe spate pe una dintre ele pe spate si ii spun ca nu se face asa ceva, sa intrerupi rugaciunea. Zis si facut, s-a terminat rugaciunea, m-am ridicat, si am batut-o pe umar si in timp ce isi intorcea privirea Dumnezeu a schimbat gandul meu. I-am zambit cu toata fata si i-am intins mana, i-am spus „Pace”.

La sfarsit rugaciunea pentru mantuirea parintilor si a surorii mele Ioana, si plangeam in timp ce ma rugam in limbi cu Domnul meu, atunci am auzit: nu deznadajdui, iti voi trimite mangaiere.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant!

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

