Dumnezeu mi-a vazut inima

Dumnezeu mi-a vorbit in timpul rugaciunii, mi-a spus am vazut inima ta ranita, si chiar vedeam o inima sfaramata bucati ce era unita cu rauri de sange. Apoi mi-a spus iti spun/dau cate putin, sa te invat rabdarea.

A doua rugaciune dupa lista de bolnavi si bilete, m-am rugat si pentru fratele Florin si misiunea lor cu Ciresarii, atunci El mi-a spus, stiu ca iti doresti sa faci parte din Evanghelion, dar am alt plan pentru tine. M-am bucurat, caci stiu ca vindecarea mea e tot mai aproape, si-L voi putea lauda pe Domnul Isus prin cantare.

A doua oara m-am rugat si am inceput in limbi cu lacrimi, atunci vocea mi-a spus: Lumina razbate intunericul. Slavit sa fie Domnul. 

Imi doresc mantuirea parintilor si a surorii mele, caci venirea Domnului Isus e mai aproape decat am crede.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

