Inca o minune

Dumnezeu nu se mai opreste sa ma bucure 🙂 Stiu ca o rugaciune dintr-o inima curata cu credinta o aude si este implinita de Tatal.

Marti seara in Betel m-am rugat: as vrea o minune, as vrea sa ajung si joi la biserica, stiu ca poti, stiu ca lucrez de seara.

Si Dumnezeu a inceput sa lucreze de atunci, la El imposibilul devine posibil. Joi a lipsit atat seful meu cat si colega mea, si cum nu puteam sa stau 12 ore am ales calea de mijloc pana la ora 18.00.

In timp ce am iesit pe usa fix la 18.00 ma rugam Isuse iuteste-mi picioarele, da-mi tarie, fa sa prind toate legaturile, si cand am pasit pe peron mi-a venit si metroul, cand am pasit pe peronul de legatura dupa un minut a venit si celalalt metrou, soarele batea frumos si ma incalzea, parca pluteam si nu paseam.

Si am ajuns joi seara la Betel, si Dumnezeu a mai facut o minune in viata mea.

Acolo mi-a aratat deasupra amvonului o poarta imensa din scanduri de lemn maro, era inchis, si in ea jos era o poarta mica deschisa, am auzit: ca sa ajungi la Mine trebuie sa intri pe aceea poarta mica.

Cred ca Dumnezeu vrea sa ma invete smerenia.

Apoi la rugaciunea comuna, m-am rugat la sfarsit pentru parintii si sora mea, sa ii aduca la El Domnul. Si am inceput sa ma rog cu lacrimi in limbi si in acest timp o voce imi vorbea in romaneste: ma ating de inima ta…am inceput sa curat noroiul din jurul lor.

Am un Dumnezeu mare, viu, care face minuni.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

