Vedenii 14

Am terminat ieri ziua cu bine, am fost si pe la Rodica, mi-am cerut iertare, si astfel am putut sa iau Cina. Dumnezeu mi-a vorbit ca aveam trei lucruri de facut si al treilea mi s-a parut cel mai greu. Totusi cred ca am mai facut unul i-am vorbit tatalui despre Isus, dar mai am o rugaciunea de facut: Doamne invata-ma cand sa tac si cand sa vorbesc, stiu ca El mi-a dat un raspuns o pilda din Biblie, dar restul a venit de la mine, din dorinta mea arzatoare de a-l salva.

In Betel dimineata am vazut: o salcie batrana, avea trunchiul cu crapaturi, radacina nu o vedeam, dar in dreptul lui izvorea o apa, dinspre cor inspre orchestra, ramurile erau cu frunze verzi. S-au intors ramurile curbate in sus, spre exterior si din fiecare varf de ramura a crescut o floare alba.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

