Doua din trei

De dimineata m-am trezit doar cu gandul de a merge la vecina, tot ceea ce imi doream era sa ma pun pe genunchi langa ea si sa ma rog pentru ea.

Mi-a deschis inima si am luat-o in brate si am pupat-o, i-am spus ca o iubesc si ca si Dumnezeu o iubeste. Am avut piedici din partea ispititorului mergea televizorul tare cu horoscop. M-am pus sa ii masez picioarele si in acest timp i-am vorbit despre Isus, n-am apucat sa marturisesc totul ca a sunat mobilul ei si a vorbit. M-a anuntat ca vine fiica ei si trebuie sa se pregateasca. A ramas sa revin si sa ne rugam impreuna. Ma bucur ca a acceptat.

Cand i-am spus ca Domnul ne da dureri sa ne apropiem de El, ea mi-a spus ca e foarte credincioasa, are peretele plin de icoane, lumanari, mergea la sf.paraschiva, si tine toate datinile. M-a durut aceasta minciuna care nu exista nicaieri scrisa in Biblie.

Apoi m-am vazut cu sora Marta. Am insistat cum n-avea timp, i-am spus ca merg cu ea in piata. Si dupa ce am colindat toata piata de mai multe ori am ajuns acasa la ea. Si am intrebat-o cu ce am suparat-o. Ne-am rugat impreuna. La despartire ne-am binecuvantat si pupat.

Mai am un pas de facut si mi se pare cel mai greu, dar cu ajutorul Domnului Isus sunt biruitoare.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc!

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

