Te laud

O zi de jertfa pentru ca Te iubesc! O zi in care am primit un raspuns clar ca Tu vrei sa merg la vecina mea, m-ai intarit prin Psalmul 56.

Am reusit sa ajung la copilasi. M-am bucurat ca pe tot drumul Dumnezeu mi-a scos in cale oameni pe care sa-i ajut, m-am simtit testata, rasplata mi-o doresc in cer.

Nu stiu motivul pentru care sora Magda e suparata pe mine si ma rog ca Domnul sa-mi descopere si sa-mi dea o usa deschisa pana duminica sa pot lamuri. Am in trei locuri de mers si ma rog ca sa-mi dea biruinta.

Dupa program s-a tinut rugaciune, am insistat sa vina si Georgi. Si ma bucur, caci ea nu vroia sa vina. Domnul Isus m-a mangaiat: a inceput sa vorbeasca Georgi in limbi si am apucat-o de mana, stateam stranse mana in mana, si am inceput sa vibram, simteam fiecare traire a ei. Atunci am inceput sa zic alte cuvinte in romaneste fata de rugaciunea pe care ma gandeam s-o zic, si ascultam ceea ce spunea si spuneam alte cuvinte si alte cuvinte. Slavit sa fie Domnul care mi-a dat talmacire.

Dupa ce s-a terminat se uita la mine si astepta, i-a spus Duhul Sfant ca eu am talmacirea pe care atat a asteptat-o, am lasat-o sa se bucure, in inima mea eram si eu fericita si sunt, ma simteam bulversata, inca nu ma trezisem, nu-mi dadeam seama ce minunat lucreaza Dumnezeu.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant. Te rog maine sa-mi pui Tu cuvintele Tale in gura mea.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

