Am de munca

Am trait ore de partasie astazi cu sora Dana si fratele Alin. Mi-a descoperit Domnul imagini cu ochii deschisi in timp ce fratele povestea. S-a legat o legatura intre noi trei si stiu ca este voia Lui.

Am ramas mirata cand a povestit un vis asemanator cu cel pe care l-am avut si eu, acelasi loc, dar alta prespectiva. Atunci Dumnezeu mi-a vorbit, uite asa arata partea cealalta a dealului, unde te astept. Acum stiu ca acolo este locul pe care vrea sa il iau.

M-a lasat fara cuvinte cand mi-a zis prin telefon fratele:cunosti o femeie din Rusia bolnava? Si m-am tot gandit pana am fost luminata. Vecina mea, care face citostatice. Ma voi ruga maine ca Dumnezeu sa-mi puna vorbe in gura si s-o tina in viata, vineri cu ajutorul Domnului, Il iau pe Isus cu mine si sa ii facem o vizita. 

Ajuta-ma Isuse sa Te pot marturisi, mai lasa-i zile vecinei sa pot sa ii vorbesc de Tine. 

Daca ai citit roaga-te si tu pentru mine sa pot sa-L vestesc pe Mantuitor.

Eu singura nu pot face nimic, dar cu Isus pot totul.

Ajuta-ma.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

