Dumnezeu se proslaveste

A fost o zi minunata astazi, inainte de a pleca la lucru m-am rugat Doamne, Tata, Isuse, Duhule Sfant pazeste-ma de voia celui rau, du-ma cu bine la lucru, Betel si acasa. Cand am trecut pe langa blocul vecin am auzit cum cade ceva de sus, si erau cam patru cioburi cat palma, ascutite, au cazut fix langa mine, in jurul meu.

Domnul meu m-a pazit. La metrou L-am intrebat daca se poate sa termin de citit Mica am vrut sa recitesc ultimile doua capitole, si Domnul m-a ascultat. Nu au venit 3 metrouri si eram in intarziere, dar mi-am pus nadejdea in El, si bine am facut ca nu am intarziat.

Am ajuns la Betel si am stat in partasie cu Dumnezeu, am vorbit tot ce aveam pe suflet, i-am si cantat, am vorbit si in limbi. Ce puteam face mai bine, decat sa stau cu Domnul meu, m-am rugat si am citit din Biblie. Sunt asa de fericita am ajuns la Zaharia. Inca un pic si pot spune ca am citit Biblia.

Cand a venit Georgi ne-am rugat impreuna. Mi-a aratat: un mielusel prins intre spini, apoi spinii au devenit luminosi. Era o cascada micuta langa mielusel, cu spuma alba. Apoi ne-am rugat pentru amandoua si am vazut o piatra mare cu o sabie infipta in ea, si doi norisori albi, pufosi.

M-am bucurat cand am vazut-o pe sora Dana si fratele Alin. Sunt fericita si ca fratele Florin a avut timp pentru Georgi si mine sa ne asculte.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

