Domnul ma mangaie

Pe drumul spre Betel am stat cu Domnul meu de vorba in timp ce citeam din Scriptura, si eram un pic suparata, i-am cerut sa ma aline. In clipa aceea apare o fata cu un baiat si imi spune Domnul sa te binecuvanteze! Amin! Si pe tine! si au coborat. 

Am stiut ca Dumnezeu i-a trimis. „Intamplarea” a facut sa ne intalnim chiar in fata la Betel. Il cautau pe fratele Florin, i-am aratat unde este biroul sa-l astepte, i-am poftit inauntru. In Betel inca nu era deschis si Dumnezeu mi-a spus spune-le. Am inceput sa Il marturisesc pe Dumnezeu, ce minuni, a facut si face in viata mea.

Fratele Alin si sora Dana, i-am primit cu toata dragostea in Hristos. Am povestit impreuna, si parca Domnul imi punea cuvintele. M-am simtit asa de bine sa Il marturisesc. Mi-a spus ca o parte din intrebari ii sunt rezolvate. Glorie Domnului, nu mie.

Am descoperit ca sora Dana are o voce prin Har, ne-a incantat, am incurajat-o sa mearga, caci Domnul este alaturi.

Mi-a aratat: trei bolovani albi, neslefuiti, aveau colturi langa amvon. A aparut Domnul Isus, printre bolovani, a venit aici, intre randuri, cand a ajuns la mine m-a mangaiat pe obraz.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc. Te rog ca dragostea mea dintai sa ramana pururea, sa creasca.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

