A doua seara

A fost frumos in seara aceasta ca si in prima. Dumnezeu s-a proslavit. Rugaciunea mea a fost sa Te cant in biserica, iar Mircea mi-a spus ca nu falsez, din timp in timp il intrebam am falsat? Si el spunea ca nu. Si imi aduceam tot mai aproape microfonul, increderea in Domnul era tot mai puternica.

Am simtit prezenta Domnului in rugaciune, cand aveam ochii inchisi am simtit furnicaturi in jurul ochilor. Si eram plina de fericire, caci i-am cerut un semn, si mi-a implinit semnul.

Mi-a dat o vedenie si a fost mai ampla decat data trecuta: am vazut o apa, linistita, mare, avea cateva valuri micute, eram alba toata din cap pana in picioare. Si am intrat in apa pana la glezne si L-am intrebat pot sa inaintez mai mult? Si am mers pana la genunchi- pot mai mult? Si am inaintat pana am ajuns cu apa pana la gat. Simteam in realitate raceala si adierea vantului. Am inceput sa ma invart in cercuri in apa.

Slavit sa fie Dumnezeul meu cel Viu, El mi se arata acolo unde este chemat.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

