Vedenii 13

Am ajuns entuziasmata la Betel dupa o absenta de marti, mi-era dor sa ma simt acasa. Ieri L-am marturisit pe Dumnezeu, si as mai fi stat inca pe atat, daca timpul n-ar trece asa repede cand Domnul este langa tine. Am cantat chiar de mai incet, stiu ca Domnul va face vindecarea in mine, ma ating de fiecare data si chem ca Mantuitorul meu sa ma vindece. In acele clipe simt cum o caldura se misca in sus si in jos.

In timp ce fratii din Congo cantau Domnul mi-a aratat: era o cascada frumoasa, jos facea spuma alba, se continua intr-un rau linistit. Eu eram pe margine imbracata in alb si tot cu parul lung si negru, am privit spre apa si am vazut un schelet alb, cu picioarele pana la glezne in apa. Apoi multe pasari, mari, mici, de multe culori, unele nemaivazute, cantau asa de frumos, zburau in cercuri deasupra scheletului. S-au napustit asupra lui si l-au atacat, pana a intrat cu totul sub apa si nu s-a mai vazut scheletul. In timpul acesta a aparut in aer o carte deschisa (avea filele veline) si pe ea era un scrisa o pagina completa, cealalta pana la jumatate, parea in arabeste, scris cu negru. Am atins scrisul si il atingeam de la capat inspre inceput, de la dreapta spre stanga. As fi vrut sa inteleg ce scria.

Am vazut un deal verde, ce avea un nuc verde pe varful lui, cu frunze si nuci. Am inceput sa urc pana in varful lui, vroiam sa apuc sa iau niste nuci, dar erau foarte sus. Atunci pasarile au zburat si s-au asezat cantand in nuc. Crengile nucului au inceput sa se aplece sub greutatea pasarilor, asa am reusit sa culeg cateva nuci, pe care mi le-am pus in buzunare. Pana atunci nu stiam ca rochia mea are buzunare.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

