Dumnezeu toarna dragoste

A fost o zi minunata care am petrecut-o cu Dumnezeul meu.

O zi de jertfa in care Mantuitorul meu m-a hranit si mi-a dat sa beau. O zi in care m-a invatat ce este dragostea.

Am ajuns la lucru si dupa ce am muncit un pic, am primit iarasi extra, dar de data aceasta Domnul Isus a lucrat. Am primit cu bucurie, chiar am privit-o cu dragoste pe sefa cea mare, acum ca Domnul mi-a turnat iubire, ma simt fericita. Mi-a vorbit si mi-a zis daca poti face ceva si nu il faci este pacat. Asa ca privesc cu bucurie catre cel care imi paseaza munca lui mie.

Si m-am asezat sa ma apuc de lucru. Am simtit o putere langa mine. Mi-am dat seama ca Domnul Isus s-a coborat langa mine sa-mi dea putere, asa cum m-am rugat ieri, sa ma intareasca daca voi trece prin incercari. Parca Il vedeam cum sta langa mine si se uita la ceea ce fac. Asa am inceput sa lucrez cu bucurie si cu spor.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

