Dumnezeu este acelasi pentru toti

Am inteles de cateva zile ce se intampla, Dumnezeu ne iubeste pe toti la fel, dar de la fiecare cere altceva. Ne cere sa renuntam la ceea ce aveam valoros inainte de a-L cunoaste si de a-L pune pe El pe primul plan, ne cere anumite actiuni care stie ca noua ne-ar fi mai greu, dar tot ce El cere stie ca putem face, caci El prilejuieste si mijlocul si ne da si puterea.

Stateam si ma gandeam zilele trecute la batic, basma, panglica. Cu o saptamana inainte ca Dumnezeu sa faca schimbarea in mine, vorbeam cu sotul meu daca trebuie sa port batic dupa ce ma botez in apa, chiar trebuie, chiar e obligatoriu? Nu vroiam sa imi pun asa ceva, spuneam ca voi face ca si celelalte surori pe care le vazusem cu capul descoperit pe drum si se aranjau la toaleta cu o panglicuta inainte sa intre in adunare. Dar Dumnezeu a cerut de la mine si m-a schimbat, acum nu ma mai despart de baticul meu (si Domnul mi-a pregatit multe baticuri), atunci m-am indragostit si mai mult de Dumnezeu, am vazut cum poate El schimba si transforma totul in dragoste. Si stiu ca El iubeste la fel si pe cele care au capul acoperit ca si pe cele ce poarta o panglicuta, caci asa El m-a invatat sa nu mai privesc la ceilalati ci doar la El, doreste sa ne comparam cu El, cu Mantuitorul nostru.

Avand o stacheta asa de inalta, nu mai avem timp sa clevetim, sa ne uitam la lumea din jurul nostru, doar decat pentru o milostenie, un ajutor, o vorba buna. Ajuta-ma Isuse sa privesc mereu doar la Tine, ajuta-ma sa fiu de folos, foloseste-ma cum numai Tu stii, lasa balsamul Tau de vindecare, atinge-Te acolo unde stii Tu, sa pot sa Te incant.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

