Dumnezeu mi se arata

Am avut o zi plina la lucru, de nu am putut respira, de ce? M-a intrebat seful de ce vii mereu cu basmaluta?

Pentru ca inseamna supunere fata de Dumnezeu si fata de barbat (sot), asa scrie in Biblie. Se face deosebire astfel intre cei supusi Domnului. Si la voi la ortodocsi fetele vin cu batic si fuste, nu doar la mine in biserica. In al doilea rand dupa cum vezi eu nu port (inca) verigheta si n-as vrea sa vina cineva la mine cu alte intentii, asa stie clar ca nu sunt singura si nu ar putea sa pacatuiasca gandindu-se la mine.

Nu dupa putin timp am primit o gramada de lucru din mai multe parti si ma gandeam, Doamne Isuse da-mi putere. Dar dupa am fost la lucru la Mircea si in loc in jumatatea aia de ora sa stau sa citesc din Biblie, ca niciodata, m-am jucat un joc pe calculator, eu care nu mai facusem asta de o gramada de vreme.

Dar atat de rau m-a macinat ceea ce facusem, mai ales ca de cand pasisem in Betel, ma rugasem, nu mai vazusem nimic, ma simteam complet goala, de parca Domnul se indepartase de mine. Dar cand colo eu ma indepartasem. Cand am realizat ceea ce se intamplase am inceput sa ma rog cu foc chiar in timpul predicii fratelui Alin, Doamne nu Te departa de la mine, nu ma parasi, vreau sa-Ti simt prezenta, iarta-ma pentru ceea ce am facut. Si am continuat sa ma rog, simteam prezenta in maini, dar nu avusesem nici o vedenie si ma simteam groaznic. Atunci mi s-a aratat.

Am inceput sa rad. Eram fericita. De parca as fi primit iertarea, de parca cineva ma lua in brate. Am vazut un cearceaf alb, intreg, complet, care flutura. Apoi eu in rochie alba eram cu picioarele undeva deasupra la glezne in apa cu valuri, era de culoare inchisa. Am iesit spre mal si am pasit pe iarba verde.

Mi-a fost suficienta prima adiere de vant, caci stiu ca Domnul ma iubeste.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

