Vedenii 12

Joi la Betel. Nu stiam ca se face rugaciune cu tinerii dupa terminarea programului, dar Georgi mi-a spus sa raman. Ma bucur ca am ascultat de ea si nu de sora ca imi spunea ca Domnul vrea sa nu mai am de a face cu ea. As fi pierdut niste clipe minunate alaturi de Domnul meu.

Se canta Eroii Slavei, cum nu stiam cuvintele, m-am simtit singura. Atunci Dumnezeu a trimis mangaierea Sa, mi-a aratat ceea ce imi aratase in vis cand abia ma nascusem, era prin octombrie-noiembrie: m-a intrebat daca chiar vreau sa urmez calea Lui, i-am spus da, chiar si acum? Uite! Da. Si eram legata de un stalp de lemn si ardeam de vie, dar cantam Daca traim pentru Domnul traim… In plus mi-a aratat fata de vis pe Domnul Isus coborand pe nori, m-a apucat de maini, eram in rochie alba si cu voal si diadema, priveam in jos la trupul ce ardea.

Apoi a urmat rugaciunea, in timpul ei am vazut doi porumbei care s-au intersectat in zbor si si-au continuat zborul catre cer. Apoi in mijlocul nostru a aparut un vant cam pana la genunchi gen „tonada”, era calm si albastru. A venit la mine si am intins mainile inspre el, cu palmele in sus, atunci mi-a aprins doua flacari albastre in palme, imi placea sa ma uit la ele cum dansau. Vantul a mers in continuare spre fiecare, dar numai la mine am vazut flacari.

N-am vrut sa le spun sa nu creada ca ma dau mare, dar Georgi i-a oprit si atunci a trebuit sa le comunic. Pe unii i-a incantat si intarit.

Dumnezeul meu este un Dumnezeu Viu, care se uita la inima noastra, El poate totul.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

