Vedenii 11

Dumnezeu lucreaza intr-un chip minunat. Am fost ieri pe la parintii mei cu gandul de a ne ruga si de a le vorbi despre Creatorul nostru, dar mi-am dat seama ca nu ma asculta si incepusem sa vorbesc singura. Mult ma mai amagisem, dar El m-a mangaiat. In timp ce plimbam cainele o vecina m-a oprit si mi-a zis ca vrea sa afle lucrarea Domnului cum a facut El schimbarea in mine. M-a rugat sa revin cand i se intorc copiii acasa. Dupa o ora si 20 am plecat spre Betel, as mai fi ramas caci intotdeauna se gaseste ceva de povestit.

M-am simtit asa de plina de Dumnezeu, parca zburam cand mergeam spre Betel, am fost foarte fericita, am putut sa-L marturisesc. Imi place sa vorbesc despre Dumnezeu si cum m-a schimbat El.

Acolo Domnul mi-a mai facut doua bucurii, chiar daca nu ma rugasem cu vocea, gandurile mele au rostit, am vazut-o pe sora Mina si fete, apoi a venit si Georgi, iar pe cand ma rugam am auzit vocea fratelui Florin, stiam ca ne va spune un cuvant din partea Tatalui.

A fost invitat un frate tanar care ne-a incantat cu cantarile sale. In timpul uneia dintre ele Domnul mi-a aratat: eram imbracata cu rochia alba, aveam diadema, dar doua maini mi-au dat jos valul, atunci am vazut ca aveam parul lung si negru, cu un piepten verde a inceput sa ma pieptene (am inceput sa verific daca mai aveam baticul, simteam de parca nu mai era). Spre sfarsitul melodiei mi-a pus voalul la loc. Atunci cand am privit intr-o parte am vazut izvorand de undeva de sus, nu se vedea nimic de unde izvoreste, un rau si se intindea si curgea pe langa picioarele mele. Mai tarziu am spalat picioarele Celui care ma pieptanase, era un rau cu pietre si tot spuneam Eu spal cu apa, eu spal cu apa. Apoi le-am sters cu rochia, dar nu s-a murdarit sau udat.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

