Vedenii 10

Duminica dimineata mi-a aratat o sabie cu varful in jos, manerul de metal si restul era de flacare. Mai tarziu cand m-am rugat am vazut trei sabii la fel, si se invarteau.

Astazi Domnul aproape a indeplinit versetul care imi sta pe inima, mai am de mers in vizita in inchisoare si ma rog ca El sa prilejuiasca. Tot ce am citit am si aplicat, ajuta-ma Doamne.

Pe cand eram in vizita la sora respectiva, ma rugam si Dumnezeu mi-a aratat un cearceaf alb, statea in picioare, jos era rupt numai franjuri si franjuri. In spate era o lumanare, inalta, alba, ardea, avea un suport de bronz. A inceput sa bata un vant cand la dreapta, cand la stanga si asa flutura lumina lumanarii, cat si cearceaful. Parca era ceva ce nu lasa sa se stinga lumanarea.

Cand am ajuns astazi in locul binecuvantat m-am pus pe genunchi si m-am rugat, Doamne fa Tu o minune, stiu ca esti mare si ca poti, as dori sa ascult o predica a fratelui Florin. Stiam ca este la adolescenti si n-ar putea ajunge si ma gandeam ca o sa vina cineva care sa predice asemanator in „stilul” lui. Apoi m-am rugat ca Domnul Isus sa o vindece pe sora Mina, atunci am vazut doua maini care se invarteau si au inceput sa formeze doua mingii de lumina, mainile au disparut, dar mingiile de lumina au continuat sa se invarte.

Si Domnul mi-a facut o bucurie am vazut-o pe Georgi venind, mai tarziu inca o bucurie la care am spus Aleluia, fratele Florin a ajuns. Atunci ne rugam si Domnul mi-a dat spre sfarsitul rugaciunii rugaciune in limbi, atunci mi-a aratat un foc venind din cer si a lovit amvonul care a inceput sa arda si a cuprins si imprejurimile. Apoi un lac clar, se vedeau si pietrele, si un foc asemanator din cer a venit si a izbit mijlocul, s-a extins focul pana a cuprins tot lacul.

 

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

