Vedenii 9

Miercuri seara m-am simtit atat de singura in timpul serii, la predica si singurul refugiu a fost in rugaciune. Atunci Domnul mi-a dat niste clipe minunate impreuna.

Am vazut trei porumbei care au adus in zbor o panza alba, transparenta, cum e materialul de batic, mi-au pus peste mine aceea panza, m-a acoperit peste tot, apoi cei trei porumbei s-au asezat peste capul meu. Au mai venit in zbor patru porumbei doi pe umarul drept si doi pe cel stang s-au asezat.

Am privit in sus si am vazut garda mea de ingeri, erau multi si au acoperit toata camera, am privit de jur imprejur, sa-i vad pe toti, aveau sabii de flacari, manerul era de metal.

In jurul camerei era un stol de porumbei, tot albi si zburau in cerc de jur imprejur, vroiau sa se aseze, dar nu puteau.

Am vazut deasupra cuiva mai multe ciori si porumbei in numar egal, cred ca trei cu trei si formau un cerc in jurul capului persoanei respective.

L-am privit pe Mircea, el avea un porumbel alb pe un umar si unul negru pe celalalt.

S-a facut staruinta si am mers si eu in fata pentru umplere ma gandeam. Atunci am privit in sus si am observat ca garda de ingeri s-a mutat dupa mine si stolul de porumbei era si el aproape. Atunci Domnul mi-a zis nu te-am adus pentru umplere, caci ti-am dat, te-am adus ca sa intaresti si sa fii marturia Mea. In clipa aceea mi-as fi dorit sa ma ridic si sa plec, dar Domnul mi-a spus sa am rabdare pana se termina. Stiam ca in seara aceea nu va fi Mircea botezat si eu imi doream, pentru a avea un sprijin in el.

Domnul a facut o minune, eu n-am mai stat sa asist, dar o fata a fost botezata, conform celor spuse.

Glorie Domnului.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

