Rastigneste-te ca sa traiesti

Este foarte dificil de inteles cum poti sa mori ca sa traiesti. Cand inca traiam „in lume” nu intelegeam nimic din ceea ce-si dorea Dumnezeu de la mine: nu concepeam nici ca ar trebui sa-L iubesc mai mult decat familia.

Totul a inceput cu nasterea din nou, din aceea clipa am incercat sa cunosc voia Domnului si sa indeplinesc totul, caci aveam si am un scop sa traiesc aici pentru a ajunge sa traiesc o vesnicie alaturi de Mantuitorul meu.

Am inceput sa scriu rugaciunile ca si o conversatie pe care a aveam cu Tatal. Treptat-treptat Dumnezeu mi s-a descoperit. Mi-a spus sa caut o Biblie si s-o citesc, caci asa voi ajunge mai usor la El.

Am inteles ca Domnul Isus a suferit pentru ca eu sa am viata. Atunci a inceput cercetarea.

Si Dumnezeu „a rastignit” cate un pacat pe care il aveam si de care nici macar nu eram constienta. Iarna aceasta L-am intrebat pe Dumnezeu, dar nici macar un pacat asa de mic, o minciuna nevinovata, o minciuna mica prin care as aduce mangaiere? Si Domnul m-a purtat pe genunchi pana la statia de tramvai, am tot cazut pe gheata, pe atunci aveam genunchii vineti ca sa invat.

Am inteles voia Domnului, pentru a avea o viata alaturi de Hristos trebuie sa traiesti doar pentru El.

Domnul a avut si are rabdare, m-a slefuit, a sters cu sangele Sau toata viata mea pe care am trait-o in nestiinta.

A inceput prin trasaturile de caracter, de cand m-am nascut din nou am gasit pacea si lumina care-mi lipsea, a continuat sa ma invete cum sa ma port. Cei care ma cunosc dinainte de a face total schimbarea pentru Domnul, stiu ca veneam imbracata cu blugi, adidasi, cercei si parul descoperit.

Domnul m-a invatat sa rastignesc poftele, am invatat ce inseamna postul. O zi inceputa cu rugaciune este o zi fericita, o zi de post si rugaciune este o zi traita cu Isus, un pas mai aproape de viata vesnica. O zi fara rugaciune, fara sa citesc din Biblie este o zi pierduta, caci asa ispititorul castiga teren.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

