Ce este bine?

Toata viata am cautat sa umblu dupa lege, ce am fost invatata ca este bine am respectat, imi place corectitudinea. Mi-a placut sa invat sa-mi iau carnetul de sofer, fiindca aveam reguli si o legislatie de necombatut.

Tot timpul am cautat dreptatea, adevarul, fara sa stiu ca temelia tuturor este asa de simpla, am descoperit-o mai tarziu: Biblia.

Duhul Domnului este cel care ma invata, ma corecteaza, imi da acele limite intre care sa stau si stiu ca este voia Sa. Atunci cand am dubii imi da raspunsul imediat prin vise sau alte semne.

Domnul nostru, Isus, doreste sa calcam pe urmele Sale, sunt clare si se gasesc in Scrisoarea de dragoste pe care a lasat-o Dumnezeu.

Sa iubesti mila: ce alt exemplu mai bun decat bunul samaritean. Sa incercam sa privim la Domnul Isus. Mila Lui se arata zi de zi catre noi, din clipa in care ne trezeste dimineata pana cand lasa pacea sa ne cuprinda, ne mangaie si lasa un somn linistitor, cand stii ca esti vegheat de o garda de ingeri.

Sa faci dreptatea: am tot intrebat inainte de a ma apuca sa scriu ce inseamna. Nu realizam ca si eu ca femeie pot face dreptate, intrucat noi trebuie sa fim supuse. Dar si noi putem face dreptate, prin modul de comportament, cand ne pastram coloana, nu ne manjim la servici sau intr-o alta situatie, cand preferam sa spunem adevarul indiferent de consecinte.

Cel mai greu este sa inveti sa fii smerit. Zile m-am rugat sa ma invete Domnul ce este smerenia, inca Il rog sa ma poarte in voia Sa.

M-am rugat si am primit raspunsul: L-am vazut pe Domnul Isus spaland picioarele apostolilor. Ce altceva mai placut poate fi, ca atunci cand primesti binecuvantarea Lui, la Cina, sa dam un strop inapoi. Este asa de placut cand te rogi pentru cea care ti-a scos-o Domnul in cale, te pleci si ii speli picioarele.

Eu am trait pace si bucurie, am spalat picioarele pentru prima data.

In toate caile Domnul Isus ne invata pe ce drum sa mergem ca sa facem ceea ce este bine.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

