Pacea si sfintirea

Am trait o viata pe care o numeam implinita fara Dumnezeu, fara sa dau importanta Lui. Totusi aveam un gol pe care nimic din ceea ce ma inconjura sau cunosteam nu reusea sa-l umple. Din multe lacrimi si durere L-am auzit pe Dumnezeu.

Prima vorbire, prima marturisire si Domnul m-a facut constienta de pacatele pe care le savarseam si nu le consideram. Am inceput sa-I aud glasul si treptat treptat mi s-a descoperit.

M-a schimbat, m-a slefuit si ma umple de pace, de bucurie, de iubire de cate ori fac voia Sa.

Ma bucur in Domnul chiar si in necaz, chiar si atunci cand toti din jurul meu m-ar face sa ma retrag pe un munte, dar singurul refugiu este Domnul Isus care ma mangaie.

El este cel care imi aduce aminte de fiecare lovitura de bici, de fiecare batjocura, de fiecare picatura de sange cursa pentru noi, atunci incep sa zambesc si ma umplu cu pace si bucurie, caci prin orice am trece noi ni se cuvine si atata timp cat privesc la Domnul Isus nu mai simt durerile lumii, caci El ne ia fiecare povara.

Stiu ca Domnul nostru este un Dumnezeu care poate, El poate face si face dintr-o mocirla un loc roditor, dintr-o piatra fara valoare o nestemata slefuita de mainile Sale.

El ne doreste cu gelozie pentru Sine de aceea ne indreapta pasii catre casa din cer, ne indreapta gandurile si ne mustra atunci cand gresim, dar o face cu o dragoste parinteasca.

Ii multumim pentru grija ce o are pentru fiecare oita care o aduce la Pastorul Luminat.

Domnul Isus ne doreste alaturi de El in cer si ne-a spus ca doar cei sfinti vor vedea Tronul stralucitor si zidurile palatului pe care ni-l pregateste, este loc destul acolo, asa ca nu mai sta, deschide-ti inima si primeste-L astazi pe Mantuitor, El bate si bate, El hraneste radacina ta pana va vedea roade, El mijloceste la Tatal si-L roaga pentru inca o zi si inca o zi.

Un exemplu concret este minunea cum lucreaza in viata mea. Marti la seara de tineret fratele Florin a anuntat tabara de la Targoviste, m-am mahnit cand am auzit perioada, stiam ca lucrez de seara si ar fi fost imposibil sa cer concediu. M-am pus pe genunchi si m-am rugat Doamne fa Tu o minune, nu stiu cum, dar doresc sa ajung in tabara. Urmatoarele trei saptamani am lucrat de seara, n-am ajuns la Betel, colega mea si-a luat concediu. Eu eram suparata caci ma durea fiecare clipa departe. Acum doua saptamani am auzit din nou de la fratele Florin ca se fac inscrieri pentru tabara. Si atunci am realizat ce minunat a lucrat si lucreaza Dumnezeu, cum a facut El imposibilul posibil si mi s-a schimbat tura. O dovada vie a minunilor pe care le face Dumnezeu este ca acum sunt alaturi de voi.

Vrei si tu o viata alaturi de Dumnezeu? Vrei si tu o minune in viata ta?

Urmareste pacea si sfintirea.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

