Te-am marturisit

De dimineata am primit o incercare de la cel rau, caci sora mea m-a sunat si a inceput sa urle si sa imi vorbeasca urat, sa-mi spuna ca m-a pierdut, ca ea nu mai are sora, i-am spus ca eu vorbesc calm sa se calmeze si ea, i-am spus ca tot am sa ma rog pentru ea si am s-o iubesc.

Am intalnit o fata Nicoleta si nu a fost o intamplare, mi-am dat seama ca vrea sa auda de Dumnezeu, si am inceput sa-i povestesc cum Te-am cunoscut. Imi tot spunea ca Dumnezeu este aici uite cum m-a trecut un fior, si imi arata mana ei, era foarte fericita ca avea cui sa-si spuna povara. Dupa o ora de partasie mi-a spus ca ar vrea sa vina si ea la Betel sa vada cum este. I-am luat telefonul si am invitat-o duminica dimineata, ma rog ca Domnul sa lucreze. Chiar daca vine cu scopul de a primi vindecare pentru baietelul ei, stiu ca Domnul are o cale si El poate chema oile ratacite si sa se descopere, El poate face minuni. Noi nu avem icoane, caci nu avem nevoie de intermediari, singurul intermediar e Domnul Isus care mijloceste la Tatal, dar ne rugam direct la Tatal, la Domnul Isus, la Duhul Sfant. Eu aprind o candela cand ma rog pe genunchi. E foarte bine ca te rogi pe genunchi, te poti ruga si in picioare cum iti spune Domnul, noi nu aprindem lumanari caci pentru noi Domnul Isus este cea mai puternica lumina.

La lucru am vorbit un pic colegei mele despre post si ce minuni face Domnul. Cum adica tii post negru, eu n-as rezista? Nici eu n-as rezista, dar Dumnezeu ma hraneste si imi da sa beau, El ma intareste, fara El n-as putea nimic, si stiu de dimineata daca este de acord cu postul meu si atunci postesc.

Slavit sa fie Domnul meu, caci mi-a dat ocazia sa Il marturisesc.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

