Vedenii 7

In Betel astazi Domnul mi-a aratat ceva minunat, azi a fost Cina, prima mea cina luata in biserica.

Am vazut un cal mare, alb, inaripat, peste care Domnul Isus m-a asezat, stateam cu picioarele intr-o parte si priveam la El. Mi-a dat o prajitura de aur si am mancat-o, a fost dulce si moale. Apoi am baut o cupa de vin.

In continuare eram tot pe calul alb si am privit in sus: erau trei caluti albi, cu aripi, si micuti cam de un cot, care zburau deasupra capului meu. Domnul Isus mi-a dat iarasi o prajitura de aur, am rupt trei bucatele din ele, si le-am pus in palma si unul cate unul calutii au venit sa manance din palma mea. Bucata cea mare am mancat-o eu.

Apoi am vazut trei perne mari, moi si albe.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

