Visuri 10

A venit fata fratelui Stefan (era la fel de vopsita ca si in realitate) si mi-a spus, pregateste-te sa dai la facultate. La care si de ce? La Politehnica. Acolo imi trebuie matematica si eu n-am mai invatat de 10-13 ani.

A luat o foaie de hartie si mi-a aratat niste exercitii care le facusem in clasa a XII-a, erau destul de complicate. Uite asa ceva iti va da cam 7-10 exercitii si ai luat examenul. Dar imi trebuie si fizica. Bazeaza-te pe matematica. Oricum daca nu intri pe locurile cu examen poti sa mergi pe locurile cu plata si nu mai dai examen. Caci tu trebuie sa fii inginer.

In vis spuneam Doamne chiar la Politehnica vrei? Si eu inginer?

Dumnezeul meu este minunat, vrea sa ma creasca in credinta.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Amin

Acest articol a fost publicat în Visuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

