Mai am de lucrat

Am vrut sa scriu ceva, dar n-am simtit sa scriu de dragul de a scrie. Atunci Duhul Domnului m-a indemnat sa caut o predica, si cum eram pe resurse crestine am dat peste O viata traita cu Domnul. La cat de goala ma simteam, m-am umplut, o predica prin Domnul are efect si ieri si azi si oricand. Am inceput sa spun Amin si Aleluia si cum rosteam, cum simteam ca Domnul s-a coborat.

In timp ce ascultam mi-am dat seama ca eu inca nu sunt pregatita, Isuse mai lasa un pic de timp, eu inca nu Te-am vizitat in inchisoare si nici pe un pat de spital. Tata fa o minune, as dori la Targoviste, sa lasi un prilej sa pot sa fac una dintre ele, chiar daca nu am pregatire, stiu ca daca ma voi ruga inainte vei veni si ma rog sa vorbesti Tu prin gura mea.

Ingaduie Tu Isuse sa ma vindeci atunci sa Te pot canta, caci stiu ca si eu am plans la ale Tale cantari, Te-am simtit, ma rog sa aduci ziua aceea mai aproape, cand Iti voi putea pune la picioare jertfa mea.

Ajuta-ma Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

