Sunt pocaita

De dimineata m-am tot rugat Domnului, cand am deschis Biblia am dat peste Legea si credinta, exact pentru ceea ce postisem. Ma bucura atunci cand Domnul imi raspunde. Ieri ma rugasem Doamne indura-Te de tara asta, nu pentru noi, dar pentru pasarile care Te roaga, noi suntem prea pacatosi sa Te induri de noi, lasa ploaia sa cada.

Astazi cand eram la lucru am vazut norii strangandu-se si cerul intunecandu-se, batea vantul, aveam un strop de speranta in inima, si cand am vazut prima picatura am exclamat Domnul s-a indurat de noi, ne-a dat ploaie! Mai tarziu am vazut ca ceilalti colegi ma priveau ciudat. Dar am continuat Dumnezeu a facut o minune.

Inspre casa m-am intalnit cu o vecina si ma intreaba de unde vin – de la lucru (as fi dorit sa fie raspunsul de la biserica, dar chiar la lucru am fost), si ce-i cu baticul asta, tot timpul de la o vreme te vad cu el, nu ma intelege gresit iti sta foarte bine. E pentru soare? Nu de asta, m-am (a fost o pauza si am spus-o) pocait.

Am simtit o eliberare, am tot spus la toata lumea ca Domnul m-a schimbat si ca sunt penticostala, dar „m-am pocait” nu il mai spusesem, mi s-a parut un pic greu, dar am vazut ca Dumnezeu este alaturi de mine, caci a fost primita marturisirea cu bine, de la o persoana care tine toate ritualurile ortodoxe.

Iti multumesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

31.07.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

