Carti citite

1. Biblia (31.08.2012), (19.07.2013)

2. Esther Gulshan – Valul rupt, este cartea pe care am pus ochii din a doua marti cand am calcat in Betel (27.03.2012), Domnul mi-a aratat-o, dar pe atunci nu as fi dat banii pe o carte. Am primit-o cadou de ziua mea si ca niciodata am terminat cartea in o singura zi, pur si simplu nu am mai putut s-o las jos.

3. Gheorghe Gafencu – Lucrarile Duhului Sfant, este o carte frumoasa care explica cum a lucrat Dumnezeu in viata unui om care nu-L cunostea si era un ateu. Dumnezeul meu este un Dumnezeu care poate.

4. Randy Carlson – Tanjirea dupa afectiune, o carte care mi-a fost randuita inainte de a ma naste din nou, cand cel care mi-a daruit-o stia de la Domnul ce problema aveam. M-am apucat s-o citesc dupa ce L-am cunoscut pe Dumnezeu, si a fost doar o citire beletristica, am vrut s-o citesc, fiindca am inceput-o. Pentru un copil de Dumnezeu nu este nici un secret cum trebuie traita o viata de casnicie, pe noi Dumnezeu ne invata, dar pentru cineva care nu Il cunoaste este o carte foarte buna care ar putea sa salveze casnicii.

5. Oana Ghilea – Ceasul de aur, carte primita cu ocazia botezului in apa, este viata unei fete de religie ortodoxa, care Il cauta pe Dumnezeu si vrea sa i se descopere in toata puterea Sa, ii pune semne, si El o conduce si la biserica unde a crescut-o. Domnul lucreaza minunat in viata celor care Il cauta.

6. Fratele Yun si Paut Hattaway – Omul ceresc, este viata unui chinez, care din copilarie (16 ani) l-a descoperit pe Dumnezeu, intr-o tara, in care credinciosii simt ce inseamna sa fii a lui Hristos, descrie minunile pe care le-a facut Dumnezeu, chinurile din inchisoare, si cum Domnul l-a tras cu funii de dragoste atunci cand cazuse si se indepartase de la planul Lui. Pana sa citesc aceasta carte nici nu-mi imaginasem ca exista crestini in China, cel putin nu asa de multi, si cat Har se revarsa asupra lor. Ei chiar fac ceva pentru Domnul, dar noi?

7. Naomi Rosenberry – Carmi din Iudeea – este viata traita de evrei, descrisa pe intelesul nostru, dinainte de nasterea Domnului. Este o poveste fascinanta si usor de citit/inteles pentru toate varstele.

8. Tom Hess – Strajerii – carte pe care am primit-o chiar inainte de a intra in lucrare, de a face prima mijlocire. Este o carte care te invata cum ar trebui sa te rogi cand mijlocesti pentru o tara, pentru o biserica, pentru o cauza, ce anume ii place Domnului si cum revarsa El Harul Postului peste cei care il cer. A fost mai anevoios de citit, este un cuvant tare pentru mine, dar „am rontait” mai mult si m-a intarit ca este voia Lui ceea ce fac.

9. Florence M.Kingsley – Triumful crucii – Este istoria unui nazirean, care a trait fara tata, de la nastere a fost pregatit pentru o viata in templu. S-a nascut undeva dupa 60 de ani de la nasterea Mantuitorului. Un eveniment i-a schimbat copilaria: a intalnit pe unul din pastorii care au urmat steaua Domnului la nasterea Sa. De atunci s-a intrebat daca Domnul Isus a fost sau nu Mesia. Mai departe veti descoperi in carte ce s-a intamplat.

10. Richard Wurmbrand – Cu Dumnezeu in subterana – cand mi-a povestit cineva despre Wurmbrand nici prin gand nu-mi trecea sa fi fost altceva in afara de penticostal. Auzisem doar ca suferise in inchisoare pentru Hristos, nu stiam daca mai traia sau nu, la o predica a fost amintit cand el a vorbit la noi in Betel. Toate indiciile pareau ca ideea pe care o credeam sa fie veridica. M-am apucat s-o citesc, mare mi-a mai fost mirarea sa vad ca ma inselasem, ca a fost un pastor luteran, am vazut relatia pe care a avut-o cu Domnul, cum a cerut sa poarte o cruce si cum a venit imediat raspunsul si a ajuns in puscarie. Eu stau linistita si in timp ce citeam ma gandeam oare eu as fi in stare sa rezist prin ceea ce a trecut acest martir, oare eu as avea acest curaj sa-i cer Domnului o cruce. Toti purtam o cruce. Am vazut cum a fost inchegata povestea de dragoste si credinciosie dintre el si sotia lui, care n-a crezut atatia ani ceea ce i se spusese, s-ancrezut in Domnul Isus. Chiar si in fata ultimei ispite, foarte tentante, a reusit sa stea drept si sa spele obrazul de rusine al Mantuitorului. Merita citita. Am invatat sa multumesc mai mult pentru ceea ce am, oricum ceea ce am e mult mai mult decat a avut R.W. in puscarie.

11. Leonard Ravenhill – Rugaciunea pentru trezire – carte care descrie cum s-au rugat cativa oameni, e interesanta, dar am citit-o ca si beletristica, numai Dumnezeu iti poate insufla duhul rugaciunii, El este cel care iti spune cum sa te rogi. Pentru cineva la inceput de     drum e buna.

12. David Wilkerson – Crucea si pumnalul – povestea vietii lui Wilkerson, cum a lucrat Dumnezeu cu semne si minuni, cum a reusit Dumnezeu sa transforme niste zone rau famate din SUA pline de bande, toxicomani, prostituate minore, hoti, criminali in niste copii de Dumnezeu. Primul semn interesant a fost privind televizorul: obisnuia sa-si petreaca doua ore pe zi uitandu-se la el, a pus un semn Doamne daca vrei sa nu ma mai uit la tv fa ca in jumatate de ora de cand apare anuntul de vanzare in ziar sa mi-l cumpere, si cum minunile sunt facute de El in minutul 29 a sunat telefonul.

13. Tony Anthony si Angela Little – Imblanzirea tigrului – viata unui om pe jumatate chinez pe jumatate italian cu profunde traditii. La varsta de 4 ani este luat de langa parintii lui si dus de bunicul lui in China, un loc unde a fost strain nestiind limba si obiceiurile, fiind urat cum era „ochi rotunzi”. Este initiat si devine pe parcursul multor ani de chinuri maestru Kung Fu si imbratiseaza credinta lor. Ajuns in inchisoare se intalneste cu Domnul Isus, care i se descopera. Mai departe aflati cum a transformat Dumnezeu un om fara mila, criminal, insetat de sange intr-un pastor.

14. Dorcas Hoover – In asteptarea zorilor – o povestire reala din Guatemala, o familie de misionari a fost atacata in miez de noapte de teroristi. O carte usor de citit, din care am avea de invatat, cum sa intoarcem si celalalt obraz, cum sa iubim pe cei ce ne-au facut rau.

15. Ap Verwaijen – Arta de a fi casatorit, carte primita cadou de ziua mea. Casatoria si tot ce tine de ea privita din punct de vedere biblic, cat si al autorului. Nu impartasesc toate ideile personale ale autorului, dar in mare e buna cartea. Oricum baza este biblia. Ce mi-a placut din carte: „O pereche se poate considera cu adevarat un cuplu atunci cand e formata din…trei persoane: el, ea si Dumnezeu”.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Carti citite

  1. claudia zice:

    Va rog, stiti cumva de unde as putea cumpara cartea de Esther Gulshan ”Valul rupt”?

  2. lord1st zice:

    Pace Claudia! Se gaseste la biserica Betel din Crangasi, Bucuresti.

Lasă un răspuns

