Visuri 7

Eram la ultimul etaj intr-o cladire foarte inalta, in exterior erau schele si muncitorii lucrau, nu stiu exact ce faceau. In camera care eram era mobila veche si ingreuna camera, si am deschis usa la balcon sa intre aer proaspat, atunci am vazut multi muncitori, care mi-au spus ca au aflat ca eu dadeam haine noi si ar dori si ei.

Erau oameni care beau si fumau si erau imbracati si incaltati cu haine noroioase, i-am lasat sa astepte deocamdata pe schela, cand le-am gasit la toti niste haine albastre si curate i-am invitat in casa, le-am spus ca in casa mea nu se bea si nu se fumeaza si sa intre desculti sa nu noroiasca podeaua. Toti au ascultat mai putin unul, care a intrat si incaltat si parca fuma, i-am spus sa iasa afara pe schela ca nu il primesc in casa. L-am condus pana la usa, apoi el a iesit pe schela, nu stiu cum, dar a cazut in gol de pe schela. Ciudat a fost ca nu mi-a parut rau deloc, ci am luat o carpa si am sters noroiul de pe parchet. Oamenii au fost foarte fericiti de hainele albastre care le-am daruit.

Eram intr-o alta incapere, de data aceasta mai luminoasa si mai moderna, stiam ca e casa mea, era o masa cu fata de masa alba si pe ea erau virtual diferite cladiri, aveam un mouse si dadeam clickuri pe ele, astfel din joaca am facut un imprumut la o banca, dar apoi am primit vestea ca datele cu care ma jucam erau reale si chiar facusem un imprumut, in aceea clipa am vazut cum o banca cea care imi daduse imprumutul BCR falimentase, toate luminile care o inconjurau s-au stins, am vazut ca oamenii plecau suparati din ea, si a aparut un pret 30.000 euro deasupra ei, am dat iarasi un click si am cumparat-o, am vazut ca oamenii se intorceau la lucru si de data aceasta erau la capacitate maxima si luminile in jurul cladirii au crescut pana toata era luminata in culori alb-galbene. Toata lumea se ducea la banca mea si celelalte banci nu mai lucrau. Tot cu un click am cumparat si o casa. Eram totusi ingrijorata ca trebuia sa restitui 45.000 euro iar dupa cele doua cumparaturi eu mai aveam decat 5 euro in cont.

In al treilea loc in care m-am visat era un spital. Trebuia sa merg la un batran sa il salvez. Nu stiu motivul pentru care doar eu il puteam salva si el nu dorea sa fie in spital. L-am imbracat si l-am asezat intr-un scaun cu rotile, am reusit sa iesim afara din spital, dar in curtea spitalului am fost inconjurati de jandarmi si erau gata sa sara sa ma bata. Batranul a spus ca e doar vina lui, mi-a inmanat pe ascuns o carte, si a spus ca merge inapoi in spital daca ma lasa pe mine in pace. Eu ramasesem afara si am dezvelit ceea ce imi pusese batranul in mana, era Biblia mea care am primit-o la botezul in apa, dar era veche si folosita, si eu m-am privit ca eram in rochie (nu tin minte culoarea) dar nu eram imbatranita. Batranul mi-a spus sa le vorbesc oamenilor.

26.07.2012

Acest articol a fost publicat în Visuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

