Domnul imi asculta rugaciunea

Dumnezeu este cel care asculta si nu uita, eram foarte suparata si L-am intrebat de ce doua saptamani voi lucra de seara, de ce a trebuit colega mea sa-si ia concediu tocmai in saptamana cand as fi fost eu de dimineata si as fi putut merge la Betel. Il laud pentru ca El mi-a ascultat ruga.

In urma cu o luna si ceva in Betel fratele Florin a anuntat o tabara de tineret si mult am mai fost dezamagita cand am aflat ca era in saptamana cand as fi fost de seara si n-as fi putut sa-mi iau concediu. M-am pus chiar in aceea clipa pe genunchi si m-am rugat Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc, vreau, nu stiu cum, dar vreau sa merg in aceea tabara, vreau sa faci Tu aceasta minune. Eu am uitat de aceea rugaciune, dar Dumnezeu a lucrat.

Glorie Tatalui, Fiului si Duhului Sfant, care nu isi lasa copiii singuri. Ieri m-am rugat sa pot primi concediu si inca o minune. Acum ma rog Domnului sa mai fie locuri, sa avem bani, fratele Florin sa vina si sa cresc in credinta, sa luminez si sa simt puterea Domnului acolo.

Dumnezeu ma iubeste nespus, atunci cand Il pui pe primul loc si Domnul lucreaza. Am citit zilele acestea de cand sunt de seara carti si din Scriptura cat n-as fi citit in o luna de „vacanta”. Domnul mi-a dat o pofta de citit si El face minuni.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Amin

25.07.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

