De marti seara

Am inteles de ce aceste doua saptamani sunt de seara si nu pot ajunge la Betel, Domnul mi-a descoperit, asa ma apropii si mai mult de El, am inceput sa citesc mai mult din Biblie si din cartile crestine, ma rog la lucru, abia astept sa plece toti si sa ma pun pe genunchi.

M-am rugat inainte sa se faca o chemare la pocainta, inainte de a ajunge la Betel, cand am ajuns m-am pus pe genunchi si i-am multumit ca am ajuns in timp sa ma mai rog si L-am simtit Domnul s-a coborat. Atunci cand fratele Florin a facut chemare la pocainta, stiam ca Dumnezeu a facut posibila, si nu aveam nevoie de a doua sau a treia chemare, caci El a facut posibila, m-am pus in fata si am asteptat puterea. Am simtit ca Domnul Isus s-a coborat ca un fior, era in tot corpul meu, i-am spus ca nu vreau sa tremur, caci stiu ca e acolo, mi-a vorbit fratele prin Duhul, si apoi L-am vazut pe Domnul Isus pe o pajiste verde cu bratele deschise, m-a mangaiat si si-a intins bratele sa vin la El. Am stiut ca m-a iertat.

La sfarsit am vorbit cu fratele si mi-a talmacit visurile care sunt unul si acelasi, am inteles, am stiut ca Domnul m-a trimis sa vorbesc si sa marturisesc motivul pentru care ingenunchiasem.

Am stat apoi cu Georgi si am depanat ce am mai facut cu Domnul, ne-am imbratisat strans, o iubesc mult de tot, i-am marturisit din nou, ca nu m-as dezlipi de microfon daca Domnul m-ar vindeca. De ce Tata unii pe care i-ai binecuvantat nu se folosesc de talantul care il au? Stiu Tata am sa am rabdare mi-ai spus ca voi canta.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

