Visuri 6

Era Georgi si cu sora ei din grup intr-un autobuz impreuna cu Mircea si cu mine. Isi cauta Georgi ciocolata in geanta si n-o gasea, eu ma simteam vinovata, caci stiam ca eu o mancasem. Am taxat ultima calatorie in autobuz. Trebuia sa ajungem undeva sa luam niste carti.

Am ajuns intr-un loc in care eu am spus ca nu stau si voi pleca. Era o gramada de bere, muzica zgomotoasa (rock suparat), se fuma si toti erau imbracati cu tricouri negre cu cap de mort. Le-am spus ca plec si ei au ramas.

Nu stiu exact cum am ajuns in oras fiindca bani nu mai aveam, dar eram in apropiere de locul de munca, dar locul arata altfel. M-a abordat un baiat tanar (pana in 35) si mi-a spus uite iti dau un servici, la care i-am raspuns ca nu sunt single, el a spus ca nu conteaza, era imbracat cu haine albe. Mi-a spus ca trebuie sa conduc o masina, era o masina alba si imensa, de genul britanic. Mi-a pus in mana cheile, m-am urcat la volan, dar drumul se facea tot mai ingust si intortocheat, si la un moment dat mi s-a facut teama ca o s-o zgarii, am lasat masina in curba si i-am inapoiat cheile.

Mi-a spus ca ma va astepta chiar daca nu sunt single, caci slujba aia e pentru mine cand voi fi gata.

Acest articol a fost publicat în Visuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

