De ieri seara

Dimineata mi-a placut foarte mult predica, in schimb seara, am vazut ca s-a straduit, dar totusi nu m-a atins. Poate gandurile mele erau in rugaciune, poate ma gandeam daca Domnul ma iarta pentru promisiunea care i-am facut-o si nu o pot tine, fiindca nu depinde deloc de mine.

La sfarsit am stat sa vorbim de experientele noastre cu Domnul cu Georgi, imi pare bine ca s-a intremat, si fiecare zambet de-al ei imi da si mie un zambet, i-am povestit de cand eram mica 4-6 ani pana sa merg la scoala de perioada cand le spuneam parintilor cand ma gaseau singura in camera vorbind, cu cine vorbesti, cu cei de sus. Aceasta a fost partea fericita cand totul era luminos si vesel, dar si experientele cu cosmaruri. Si ne-am povestit amandoua, o iubesc mult pe surioara mea. Ea m-a intrebat tu ai fost aleasa inca din pantece, si i-am raspuns.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc! Iti multumesc ca m-ai trezit inainte de sapte, iti multumesc ca mi-ai spus rugaciunea s-o spun pe genunchi, chiar de a fost in gand stiu ca m-ai auzit, iti multumesc pentru timpul cat ti-am vorbit fara sa ma inteleaga altcineva, tot in gand, iti multumesc Duhule Sfant ca ma cercetezi si ma cureti.

Doamne Isuse lasa sangele Tau peste mine sa ma curete, lasa mila Ta peste mine, ajuta-ma Doamne fii Tu apa mea.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

