Glorie Tie

Dimineata am alergat intr-un suflet la Betel, mi-era dor de Tine, si am descoperit in mine ca sangele Tau Isuse m-a spalat, am dat peste un frate care gandurile rele ma faceau sa il judec, m-ai schimbat Doamne, ma bucur ca m-ai eliberat de acel duh. 

Am ajuns am ocupat locul, caci Dumnezeu mi-a facut o minune, au venit ambii parinti, asa de fericita sunt, lupt alaturi de Tine Isuse pentru mantuirea lor, doresc sa fim impreuna in Rai exact cum a spus fratele Florin, e o lupta pe genunchi cu rugaciune si post, ai mila Doamne.

Am stat si am vorbit Doamne caci era devreme si nu ma grabea nimeni, am spus tot ce aveam, m-am simtit asa de bine, ieri Mircea ma intreba si daca vin parintii tai si nu vine Florin. Dar eu mi-am pus increderea in Tine Doamne, m-am rugat sa se faca voia Ta, si fratele Florin a ajuns, chiar mai devreme.

Georgiana mi-a luminat fata, a fost asa de bine sa o iau in brate si s-o pup, iti multumesc Isuse pentru surioara mea, iti multumesc pentru toata dragostea Ta, indurarea si ca ne arati cum sa fim.

In biserica mi-ai dat (in vedenie inainte de cantarea Dumnezeu e Taria mea) un sul de hartie subtire, ca o scrisoare, prinsa cu o panglica rosie, mi-ai spus sa o deschid atunci cand voi fi cel mai jos, si voi crede ca totul in jurul meu cade si nu mai am scapare. Deja incep sa trec prin ciur, o simt, dar m-ai avertizat. Apoi Isuse m-ai luat de mana si m-ai dus pe o barca cu panze, vantul sufla, eu ma tineam de catarg, eram tot cu rochia alba si Mircea in forma de copilas statea intins pe spate in barca. Mi-ai spus sa privesc doar la Tine atunci chiar de valurile erau agitate, am vazut o stea stralucitoare si ochii mei erau doar pentru ea, in departare am vazut un mal pe care stiam ca trebuie sa ajung. Atunci cand priveam la Tine nu mai simteam zguduielile barcii.

Iti multumesc pentru incercarile si binecuvantarile Tale.

Ai mila de parintii mei, ai mila de mine, de Mircea.

Ma rog Doamne sa ma tii in post, sa-mi fi tu hrana si apa.

Amin

 

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

