Domnul are grija

Iti multumesc Tata, Isuse, Duhule Sfant ca ne-ai pazit drumul de primejdii, accidente si de cel rau, Ti-ai facut simtita prezenta.

Am ajuns acasa ca sa Iti dau slava, am mers la mama si ne-am rugat impreuna, si maine vrea sa vina la Betel, slavit sa fie numele Tau. Glorie Tie!

Am inteles de ce nu m-ai salvat mai devreme, pe cand nu pacatuisem atat, caci celui care i se iarta mult iubeste mult. Toti au vazut schimbarea in mine datorita Tie, Mircea n-ar fi calcat inainte intr-o biserica penticostala, si prin lucrarea Ta, l-ai adus si pe el pe calea Ta.

Ma rog Doamne sa isi deschida inima sa Il botezi si pe el.

Iti multumesc pentru tot ce am primit si pentru dragostea Ta imensa, Te iubesc!

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

