Visuri 5

Mai multor oameni din Betel li s-a spus ca si-au abandonat copiii si erau chemati intr-o camera sa si-i ia acasa, am vazut oameni pe care ii cunosc iesind cu bebelusi in brate, unii erau mai in varsta. Am fost si noi doi chemati.

Atunci a venit fratele Florin la noi si ne-a spus Eu va sprijin, nu va temeti! Am coborat pe o scara melc, intunecata, eram cu fratele in spatele nostru si stateam la coada sa intram intr-o camera, intr-un beci. Eu m-am plictisit si am urcat, am iesit la aer sa iau ceva, nu stiu ce. Cand m-am intors urma randul nostru.

Ma asteptam sa fie in camera un bebelus, cum aveau toti. In camera era un copil balai, blond-albicios, cu fata si pielea palida, era bine facut, bucalat. L-am intrebat cati ani are.Mi-a spus 14 ani. In gandul meu am calculat si mi-am spus imposibil sa fie copilul meu. Am privit spre Mircea si am spus in gandul meu imposibil sa fie si al lui.

I-am spus, daca esti copilul meu, da mana cu mine sa vad ca esti al meu. I-am intins mana dreapta si el si-a sucit mana dreapta cand s-o dea astfel nu s-a atins palma pe palma ci pe exterior l-am atins cu palma mea. Atunci i-am spus: inapoia mea satano, eu sunt copil de Dumnezeu, in mine curge sangele lui Isus Hristos. Prin El am autoritate, prin numele lui Isus Hristos. Atunci s-a desprins din mana mea, si am privit inapoi catre Mircea si fratele Florin, si ochii lui m-au linistit spuneau nu te teme.

Am urcat treptele toti trei, am iesit afara din cladire si cand coboram treptele din exterior m-au intrebat de ce am spus ceea ce am spus si a adaugat Eu va sprijin, nu va temeti. Pentru ca n-a dat mana cum trebuie cu mine.

20.07.2012

Acest articol a fost publicat în Visuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

