De astazi

Dimineata ma trezeste Domnul, este asa de placuta rugaciunea de la sapte dimineata, Domnul mi-a vorbit despre darurile Duhului Sfant.
Ma simt tot mai aproape de Dumnezeu, de cand cu postul si rugaciunea mea s-a transformat, e mai aproape de El, e mai calda, cateodata imi dau lacrimile, ma rog pentru unele lucruri cu ardoare, si alte ori stau de vorba cu Dumnezeu si Il intreb direct si Ii povestesc ce am mai facut si ce am simtit, si Ii spun de fiecare data cand simt prezenta Lui, cand se afla cu mine in camera sau locul unde ma rog.
I-am povestit de excursia care am facut-o pana la Gura Diham unde ar fi trebuit sa ne vedem cu copilasii, Ofelia si poate ar fi fost si fratele Florin, am gasit doar cativa copilasi, restul erau plecati. Totusi nu am fost chiar dezamagita, caci tot drumul Domnul Isus a fost alaturi de noi si la dus si la venire, am condus dupa o absenta de cateva luni si s-a simtit mana Lui acolo. Laudat sa fie numele Sau!
E placuta rugaciunea si de seara, cand ai pentru ce sa-i multumesti Tatalui, s-a mai indurat de noi o zi,si ma prind de poala Domnului Isus si Il rog pentru ceea ce ma doare cel mai mult. Stiu ca Tatal ma aude, stiu ca am un Dumnezeu care poate, stiu ca Dumnezeul meu nu doar poate, dar si face.
Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

