Toata lauda Tie

De dimineata m-am trezit fericita, m-am pus sa citesc de unde mi-a vorbit Domnul si sa ma rog. Domnul meu este minunat, nu vreau sa mananc inainte de a sta cu El, m-as simti vinovata si atunci as simti ca nu ar mai fi pe primul loc. De cateva zile tot Ii cant mi-e asa de dor de Tine Isuse in timpul rugaciunii.
M-am rugat daca e voia Domnului sa faca sa ajunga fratele Florin sa vorbim si Dumnezeul meu este un Dumnezeu care poate totul. A ajuns un pic mai tarziu, dar prilej bun pentru a o cunoaste pe Gabriela. Mi s-a luminat toata fata cand am auzit ca a ajuns.
Domnul ne iubeste caci am petrecut o ora vorbind si lamurind, as mai fi ramas, oricum in tot timpul i-am multumit pentru ca este asa de bun cu noi.
Seara de tineret pentru asta am dorit sa plecam de miercuri pentru a sarbatori ziua in prezenta Domnului, a contat enorm rugaciunea Betelului pentru noi. M-am luminat toata cand am vazut-o pe Georgi, am imbratisat-o si i-am povestit ultimile experiente cu Mantuitorul meu.
Toata seara am avut vedenii, L-am vazut pe Domnul Isus mare, pana la tavan, alb, stralucitor, i-am vorbit ca as vrea sa vina mai aproape, si a devenit la statura umana si atunci L-am vazut plimbandu-se pe deasupra noastra, cand a trecut deasupra mea am inchis ochii, apoi in timpul acela cat eram cu ochii inchisi era o flacare in palma, cand i-am deschis nu se vedea.
Domnul Isus a inlaturat o negura din jurul Georgianei si a parintilor mei, apoi i-am vazut pe toti imbracati in alb, tare m-a mai bucurat ceea ce imi arata.
I-am cerut sa ma ajute sa scap de lantul care ma subjuga, de cel al poftei, e minunat Domnul, cand postesc nu am nici o pofta, dar cateodata ma apuca ca as bea un energizant, un dulce si stiu ca templul trebuie sa stea curat. Atunci am vazut un lant care ma tinea de mijloc rupandu-se, si aveam catuse la maini si picioare care s-au desfacut si Domnul Isus a indepartat si de la mine o negura care ma inconjura, eram iarasi in rochie alba stralucitoare, si am vazut voalul si podoabele.
Tata, Isuse, Duhule Sfant ajuta-ma daca e voia Ta sa postesc maine.
Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

