De ieri seara

Fosta mea colega ne-a chemat la ea sa ne rugam, i-am spus ca sunt dimineata si seara la biserica ma gaseste acolo, dar se pare ca n-a inteles ca duminica telefoanele mele stau pe silence. Dupa ce m-am rugat, Georgi mi-a dat un buchet cadou, nu ar fi trebuit caci pentru mine ea este cadoul meu, eu singurele daruri pe care mi le doresc sunt cele ceresti. Mi-am zis sa ma uit totusi pe telefon inainte si aveam apeluri pierdute si un mesaj „de ce nu raspunzi la telefon?sper ca nu ma faci sa vin degeaba pe caldura asta”, m-am simtit dezamagita, cum adica sa vii degeaba, pai la Betel vii pentru Dumnezeu.

Am spus Tata sa se faca voia Ta, nu voia mea, caci eu nu prea mi-as fi dorit sa merg, de ce? Erau anumite lucruri pe care nu le acceptam la ei, ca sa se lase de fumat i-a cumparat o tigara electronica din care si ea mai fuma, nu stiu daca a functionat, dar eu consideram pacat ambele si ea nu, eu consideram orice minciuna pacat caci asa m-a invatat Domnul, ea nu. Domnul a vrut sa ajungem la ea.

Am mers cu Mircea, mie mi s-a parut o tortura sa stau acolo, l-am lasat pe Mircea sa vorbeasca primul, si cand a venit randul meu sa-L marturisesc pe Domnul, ce minuni a facut Domnul Isus in viata mea, am avut numai piedici, toti ma intrerupeau pana si Mircea, si incepea sa ma doara, am pus un semn daca sunt intrerupta de trei ori inseamna ca nu ar trebui sa le vorbesc despre asta.

Dar nici un pas catre Dumnezeu n-am putut sa-L marturisesc, incepusem sa ma simt rau, caci simteam ca ma sufoc, si nu intelegeam de ce si Mircea se baga si ma intrerupe, si tot schimbau subiectul. S-au legat de multe lucruri dar la toate le spuneam ca asa mi-a vorbit Domnul, si ceea ce El imi cere eu aplic.

Ne-am rugat, dar n-am putut sa le spun nimic. 

Tata ajuta-ma sa inteleg, de ce am avut atatea piedici, atunci cand sunt singura totul merge usor, de ce Tata n-am putut sa Te marturisesc.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

