Ziua mea

Domnul mi-a facut o bucurie, astazi cand am ajuns la Betel am gasit-o pe Georgi acolo, a ajuns tocmai ieri seara. Domnul lucreaza minunat.

Nu-mi doresc daruri pamantesti, tot ce am si ceea ce vreau este de la Dumnezeu. 

Mi-a dat o vedenie minunata ieri: Domnul Isus m-a uns cu tina peste tot si apoi m-a condus la rau si m-a intrebat Crezi? Da, cred. Atunci m-a botezat, exact cum mi-as fi dorit botez in rau, mi-a spus te-am botezat ca sa ma marturisesti, de aceea ti-am dat daruri.

Astazi mi-a dat trei cupe sa beau, una cu vin rosu, alta cu lapte si alta cu apa. Domnul se ingrijeste de toate.

Glorie Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

