Vedenii/viziuni – 5

Din ziua botezului cand canta corul, inainte de botezul in apa

Domnul Isus m-a dus pe un drum cu pietre pretioase slefuite, nemaivazute de culori diferite, luminau cam o palma de culoare, diferite una langa alta.

Am ajuns in fata unui palat de aur, cu portile deschise. Am intrat eu eram in rochia de botez, cu voal si diadema, cordonul de lumina in jurul mijlocului, margele la gat, cercei de perle, si bratari pe ambele maini pana la cot.

Inauntru erau oameni cu rochii albe dar nu erau pana la pamant, aveau doua limbi de foc. M-am uitat si eu deasupra capului si ma intrebam Doamne am si eu? Si aveam o palalaie cam de un cot si mare si bogata.

Atunci Domnul Isus mi-a spus ti-am dat un nume nou, acum te numesti Macika.

Am vazut ingeri care erau jur imprejurul zidurilor pe interior, zburau, erau unul langa altul, hainele lor erau lungi, nu se vedeau talpile.

Mai departe in spate am zarit tronul pe care sta Dumnezeu Tatal, nu L-am vazut, caci era o stralucire asa aurita cum nu mai vazusem.

Mi-a spus sa privesc in spate si zidurile s-au departat, a aparut o gradina cu iarba si fructe mici crescute in copacei micuti la nivelul ierbii. Erau si copaci cu fructe frumosi, dar nu am vazut asa copaci in viata mea, era o gradina imensa.

08.07.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

