Vedenii/viziuni – 4

In continuare la raul limpede cu pietre

Dupa ce am spalat picioarele a aparut un bol (ca un lighean) sculptat din leam, am inceput sa arunc apa peste noroiul care inca mai avea urmele pasilor. Cei pe care i-am spalat au plecat.

Priveam la mine eram cu rochia alba si sfoara alba inca stralucea. Am vazut ca a inceput sa creasca oarba verde unde am pus apa, mi-a parut bine. Am aruncat si mai multa apa, gandul meu era la Domnul Isus, ca numai pe iarba verde imi aparea. Am aruncat mai multe boluri de apa si iarba verde aparea.

Domnul Isus a aparut si l-am vazut stralucind. Gandul meu a fost la podoabe si Domnul a stiut. I-am cerut podoabe caci ele sunt darurile Sale. Prima data am vazut la mana dreapta o bratare de perle albe si mi-a pus si perle micute si rotunde si albe la gat.

Am privit in sus si caii cu aripi au inceput sa zboare in jurul amandurora (si a lui Mircea) faceau un cerc in jurul nostru.

Domnul mi-a pus un voal in par si nu mai aveam bentita caci aveam o diadema de argint cu trei pietricele. Domnul si-a intins bratele si am vazut un dar mai pretios, mi-a pus in brate un copil, un bebelus imbracat cu un pled alb si radea, avea o caciulita alba. Mircea ne-a imbratisat. Am ingenunchiat amadoi si am ridicat copilul in fata Domnului Isus.

03.07.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

