Vedenii/viziuni – 2

Din sambata de rugaciune

Am vazut un castel ca cele arabesti cu ferestre cu gauri (libere), Domnul mi-a aratat un perete din aur cu scris negru arabesc. Domnul Isus mi-a spus sa citesc. I-am spus ca nu stiu.

Mi-a spus sa ma uit afara. Am vazut oameni, doar barbati, imbracati in alb care se luptau. Apoi mi-a spus sa privesc spre dreapta. Am vazut un tron din aur care stralucea. Cand m-am uitat afara oamenii s-au imbratisat.

Mi-a spus citeste din nou. Si am citit pe romaneste:”Asculta fiica mea, Domnul iti vorbeste, mergi pe drumul meu si nu te clatina la dreapta sau la stanga, ca Eu sunt alaturi si te pazesc. Pune-ti increderea in mine, caci multe ti-am pregatit.”

Priveste spre stanga si am vazut o masa mica patrata cu un vas cu toarta din aur cu vin, fructe si mancare. Du-te sa mananci.

M-am uitat la picioarele mele, eram tot cu rochia alba, cu bentita pe cap, dar desculta. Domnul a inteles si m-a incaltat cu lumina, picioarele mele straluceau cu o lumina alba.

M-am apropiat de masa si a inceput sa creasca si sa se lungeasca, a devenit dreptunghiulara si mare. Am vazut doua potire unul de aur, si unul de sticla cu dungi de aur si pietre mari si scumpe. Mi-am turnat vin in cel transparent si am baut un pahar intreg. Era un porc rumenit cu mar in gura, multe fructe, am mancat nectarine si porc si multe altele. Mi-a spus sa gust din toate, nu conteaza daca las acolo.

30.06.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

