Vedenii/viziuni – 1

Domnul m-a facut mireasa Sa (in timpul serviciului de duminica dimineata)

Am vazut un camp verde, cu iarba proaspat tunsa, eu aveam o camasa alba fara maneci si lunga. Am vazut in jurul meu zburand un cal alb cu aripi, apoi s-au inmultit si erau opt cai albi care zburau in jurul meu (cu aripi). L-am vazut pe Domnul Isus cu mainile deschise sa ma primeasca. M-am dus la El, caii zburau, am zambit, Domnul a inceput sa-mi tese maneci pana la cot din acelasi material, apoi restul le-a facut dintr-o dantela.

Am vazut pamantul cutremurandu-se si tasnind lava, foc si pietre. Caii ma protejau, in spatele flarilor am vazut niste oameni mai micuti, tunsi scurt de tot si femei si barbati, cu o bluzita jerpelita, rupta, candva alba, le venea deasupra genunchilor, aveau bucati de carne lipsa in locurile vizibile, iar fata de era murdara de funingine, erau desculti.

Domnul mi-a pus o bentita mai groasa pe cap tot alba.

In spatele omuletilor au aparut niste omuleti identici, doar ca erau negri, au inceput sa-i zgarie si atace pe cei albi.

Domnul mi-a permis sa trec focul si am luat un baietel, stiam ca este Mircea, pe iarba se vedeau urmele mele de pasi sangerii, l-am pus jos pe iarba si cu ajutorul Domnului Isus a fost vindecat.

Am mers amandoi si am luat cate un omulet sa-l vindecam.

17.06.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

