Seara de tineret

Am alergat intr-un suflet la biserica, ma rugam sa mai prind 10 minute, caci mi-e asa de foame. M-am rugat Domnului Isus sa prelungeasca caci mi-e dor de El, de Tatal si de Duhul Sfant, care-L simt pe genunchi cand ma rog.

Nu s-a prelungit, am vorbit cateva secunde cu fratele Florin, ar trebui joi sa ajung sa vorbim dupa terminarea slujbei. Cu ajutorul Domnului.

Eu inca ma simteam flamanda si dornica de Domnul, de compania Sa. La intoarcere sora Magda a vazut un frate care sta chiar langa scara noastra. A fost lucrarea Domnului. Am ajuns toti trei (si Mircea) la el in casa, ne-am rugat prin Duhul, si Domnul mi-a aratat doua vedenii frumoase: Dumnezeu mi-a spus sa gust din fructele minunate din gradina si am mancat niste stelute negre si albastre si roz. A doua vedenie a fost pentru ce ne-am rugat, am vazut-o pe mama in alb cu batic si s-a botezat, apoi tata a ajuns in fata imbracat normal langa baptistier si se uita la apa, dar nici unii din frati nu mai erau in apa, privea indoielnic apa, care inca mai facea unde.

Iti multumesc Tata, Isuse, Duhule Sfant pentru minunea Ta.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

