Ziua botezului

A fost totul asa de minunat, am ajuns dimineata cu sora Magda si ne-am pus sa ne rugam, eram toata in alb, cu hainele care mi le-a pregatit Domnul, cand ne-am rugat Domnul a vorbit prin sora, Iti voi face o bucurie cum nici nu iti imaginezi, o voi aduce si pe sora ta pe drumul cel bun, dar astazi vei primi o bucurie, caci pe tine te-am ales din pantecele mamei tale ca sa fii a mea, si de atunci veghez asupra ta.

In timp ce corul a cantat doua cantece Domnul mi-a aratat cea mai frumoasa vedenie.

Slavit sa fie numele Sau. Am asteptat pana au venit parintii mei, eu credeam ca aceea va fi bucuria, apoi au inceput cantarile, predica, si sa ne prezinte. Cum am spus si sambata de la Domnul am fost prezentata penultima, dar a fost voia Lui, caci se terminasera tocmai la mine Bibliile mici si eu am primit una mare, cum imi doream eu cadou de ziua mea. Dar nu asta este tot, Domnul Isus i-a schimbat inima fratelui Virgil, el care era asa de sceptic in ceea ce ma priveste, s-a intamplat ceva intre vineri de la marturisire si duminica botezului, caci la marturisire nu am pomenit nimic de botezul cu Duhul Sfant, iar cand a vorbit despre mine: Iulia a inceput cateheza nemaritata si a terminat-o maritata, iar pentru ea sta marturie Domnul Isus ca este credincioasa caci a botezat-o cu Duhul Sfant inainte. Eu am cascat ochii si m-am minunat cat de frumos a vorbit despre mine. Cu cine ai venit: cu parintii, sotul, surorile (si ei credeau ca erau surorile de trup) s-a ridicat toata lumea.

Apoi fratele Florin a chemat lumea sa-si predea viata in mainile Domnului. Am inceput sa ma rog Domnului Isus, vorbeste-le, fa-i sa Te auda, sa vina, caci venirea Ta este aproape, ii vreau salvati, mai ca lacrimam. Am vazut ca si sora Magda se ruga. Eu mi-am inchis ochii in timpul rugaciunii, cand i-am deschis l-am vazut pe tata pe genunchi mai in spate, mi-au dat lacrimile, ma uitam dupa mama si nu o vedeam pe banca si nici in spatele lui si apoi i-am vazut palaria era in fata lui, m-am trantit pe genunchi si am plans in hohote, caci Domnul mi-a ascultat rugile i-a adus in casa Lui si i-a pus sa ingenunchieze in fata Lui.

Fratele Florin a vorbit prin Duhul Iulia nu-i asa ca nu mai ai nevoie de buchete de flori cand iti vezi parintii aici in fata. Dimineata am vazut o gramada de rude si prieteni cu buchete pentru fratii si surorile care se boteaza, si eu L-am intrebat pe Dumnezeu: Doamne mie mi-ai pregatit un buchet? Atunci am mers la ei si i-am imbratisat si pupat.

A urmat botezul meu mai in ultima parte am intrat: L-am marturisit ca il urmez pe Domnul Isus in fata martorilor vazuti si nevazuti si ca El este Domnul si Mantuitorul Meu.

Glorie Tatalui, Glorie Fiului, Glorie Duhului Sfant!

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

